Přeskočit na hlavní obsah

Jak vznikají kolekce... část pátá

Tak.. a je tu poslední část kabelkových kolekcí.

Kolekce MESSENGER
Tak dlouho mě holky naše přemlouvaly ke kabelkám, až se konečně dočkaly. Vybraly si hvězdičkové látky (na těch teď v poslední době "ujíždíme") a na konci října je měly jako předčasný dárek k Vánocům. Uznávám, že v té "dětské velikosti" pro Agátku nebylo zrovna rozumné použít látku se smetanovým základem, ale když Agi tak miluje oranžovou, že to jinak nešlo :)


Kabelky střihově a velikostně vychází z již známých kolekcí (for Kids - jen jsem přidala boční dílek, Sport, Medium a School & Office), ale zip a celý přední díl je "překrytý" klopou.


Holky nosí kabelky skoro denně do školky a kvůli jejich bezpečnosti a svému klidu mají navíc reflexní lemování a hvězdičku na klopě. Běžně tak kabelky nešiju, ale pokud budu vědět, že je kabelka pro děti, dávám "bezpečnostní prvky" automaticky.

Kolekce MISS ELEGANCE a WOMAN´S ELEGANCE
...jsou kabelky, ve kterých se spojily síly dvou žen z opačných koutů republiky. Na jedné straně je Renata (mimo jiné úspěšná spisovatelka, blízká kamarádka režiséra Zdeňka Trošky a maminka malého Kryštůfka), která navrhuje a tvoří látkové panely na předních dílech. Na druhé straně jsem já, která k "obrázku" dotvářím kabelku.
"WE" jsou tak trochu "upgrade" v minulých měsících velmi úspěšných letniček.


"ME" je střihově nová kabelka. Jednoduchá a přitom s nápadem. Mladistvá i retro. Záleží na použitém materiálu. A na Vás...


...je novinkou letošní ledna.
Po Vánocích za mnou přišla moje mamka, že by chtěla nějakou velkou kabel(k)u k zimnímu kabátu. No a protože se mamča trošku bojí barev ;), je první kabelka této kolekce... černá. Nicméně barev už pomalu přibývá...


Je to kolekce, která vychází z Woman´s Elegance. Má krásná "dovozová" ouška, celokoženkové tělo (z nádherné, měkké a na omak velmi příjemné koženky) a oválné dno. Přední díl je sice členěný, ale tím že je (ve většině případů) v jedné barvě, nejde na první pohled vidět. Tento typ kabelky se dá nosit na rameni i křížem přes prsa.
Jednou se šila i jako dvoubarevná, což, myslím, nevypadá zle, ale určitě bych více jak dvě barvy nepoužila.


A jednou se šila také s panelem na předním díle, ale v této verzi je bez dlouhého popruhu.


Tak to je pro dnešek vše. A vlastně je to vše i z jednotlivých kolekcí. Ale myslete na to, že vše se dá přizpůsobit vám-zákaznicím.

Příště na téma: Jak se šije...

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Jsem zpět!

Jeden by neřekl , jak ten čas letí... Vše si uvědomíme až zpětně. Stejně jako já... Za těch téměř pět let, co jsem nenapsala ani písmenko, jsem: - stihla nastoupit do práce (administrativa) - nejmladší syn nastoupil do školky (letos šel již do 3. třídy) - prostřední dcera do 1. třídy (teď je z ní šesťačka) - nejstarší dcera do 3. třídy (ode dneška osmačka) - se stihla vdát (a vůbec ta svatba nevypadala tak, jak jsem si plánovala ) - se stihla rozvést (a vůbec to nebylo jednoduché) - patřila k těm, kteří šili roušky (a byla jsem za rebela a nechtěla je nosit) - zažila tak trochu šikanu na pracovišti - si našla novou (tvůrčí) práci - se začala vracet k šití Tak se pohodlně posaďte, dejte si kávu, protože... Cesta zpátky do minulosti (pomocí prokliků) právě začíná... Šití se věnuju 25 let . Roky ve škole (oděvní průmyslovka a VOŠ textilní), pár let praxe v oděvních firmách a nakonec spousta let šití z domu a na zakázku. Před 14 lety jsem na Fleru začínala pod nickem tmarcela . Svého čas

Po okolí

Jak jsem nakousla minule, začátek léta nebyl úplně dle mých představ. Se zády jsem marodila více jak dva měsíce! Prvních pár týdnů jsem se nezmohla na nic jiného než na polohu vleže a spánek. Když byly děti ve škole, já spala. Zadýchala jsem se už při přechodu po bytě. Po třech týdnech se mi začalo dělat líp, ale pořádně jsem neuseděla. Měla jsem výčitky, že nic nedělám, že mi doma práce stojí... Ale když jsem se do něčeho pustila, zdravotní stav mi to nedovolil. Na začátku července mi bylo nejlíp při chůzi. Zkusila jsem tedy naplánovat alespoň nějaké pěší výlety... Rozhledna Maruška Dvoupatrová dřevěná rozhledna ve valašském stylu byla veřejnosti zpřístupněna v roce 2014. Slouží také jako stanoviště Českého hydrometeorologického ústavu. Z vyhlídkové plošiny ve výšce 12 metrů se před vámi rozprostře panorama Hostýnských a Vizovických vrchů, Javorníků nebo Moravskoslezských Karpat. Jurkovičova rozhledna Jméno rozhledna získala podle slovenského architekta Dušana Sámo Jurkoviče, který v

Náročné prázdniny

Letošní prázdniny mi začaly už na začátku června. Nějak jsem se snažila vyjít všem vstříc, dělat první poslední, nedokázala jsem říct ne, k tomu všemu nahromaděný stres za posledních několik měsíců a pak... Jednu neděli mi nebylo dobře. Jako bych byla po túře a večírku zároveň. Proležela jsem odpoledne s tím, že uvidím, jak mi bude další den a začnu to řešit. V pondělí se mi špatně i vstávalo, sotva jsem se oblékla... akorát jsem dětem přidělávala starosti. Ale byly zlaté a se vším mi pomohly. Jen jsem jim řekla, že pokud to nerozchodím, zůstanu doma. Při chůzi to vypadalo, že je vše v pořádku. I v práci se to dalo, jen jsem pak odpoledne byla děsně unavená. A v noci mi byla zima. V úterý už bylo všechno špatně. Z postele jsem nedokázala vstát. Když se mi to konečně povedlo, vypověděly mi službu nohy. "Je fakt zle," říkala jsem si a volala o pomoc mamce (zdravotní sestře). Chvíli to vypadalo na sanitku, ale nakonec s vypětím všech sil jsme se "nějak" přesunuly do ne